МАРКЕТИНГ И РЕКЛАМА


WEBPRO BULGARIA


/ Афилиейт програма / Афилиейт мрежа /
/ Афилиейт маркетинг / Affiliate marketing /
/ Affiliate programa / Affiliate - Афилиейт /
/ Пари в интернет / Пари онлайн /

 

 

Афилиейт маркетинга беше успешен!

 

Обещах вчерa ако направя продажби, да напиша малко за афилиейт маркетинга. Направих и още как. Цели $450! Като за първи път занимаване с афилиейт маркетинг никак не е зле! Това разбира се беше заради промоцията от 75%-ното намаление на хостинг услугите.

Тъй като усетих, че информацията е много важна, а и аз самият търсих хостинг, реших да я споделя тази информация с други хора, които може да се заинтересуват. И си помислих, че няма да е лошо да се регистрирам в афилиейт програмата на Host Gator. Последва публикуване на съобщения в edno23, Twtitter, Webmasterbg.org, Predpriemach.com и моята публикация в този блог. Най – таргетираната група беше в уебмастър и предприемач форумите, затова и пуснах там съобщението със афилиейт линк ( и го означих като такъв, защото има хора, които се дразнят да ги препращат през афилиейт линк ). Последва публикации в социалните мрежи: Свежо, Дао, Пинг, Reddit, Digg.

Не закъсняха и продажбите – разбира се, повечето от форумите. Аз също купих през моят афилиейт линк :) Така, покупката освен, че излиза безплатна, получих и към $45 отгоре, защото Host Gator плащат на продажба по $50, ако имате до 5 продажби на месец, над 5 – $75 и така нататък. Доста гъвкава схема:

1-5 a month $50
6-10 a month $75
11-20 a month $100
21+ a month $125
Днес пък има 20% намаление, ако някой все още изявява силно желание да си купи хостинг: Host Gator

Можете да видите малко повече за Маркетинг чрез статии на линка. Макар, че това не беше точно артикъл маркетинг, а някаква смесица от артикъл маркетинг, социален букмаркинг и писане на прес съобщение :) Важното е, че имаше ефект. Имаше и невероятна възможност и я използвах.

И за незнаещите какво е афилиейт маркетинг ( има ли такива? ) малко пояснения:

Афилиейт маркетинг имаме, когато някой производител на продукт или услуга иска да увеличи продажбите си и предоставя комисионна за продажба. Комисионната може да бъде процент от продажбата или твърда сума. Маркетьорът, който продава стоката на производителя има за цел да донесе таргетирани посетители на специално създаден допълнителен сайт към основния на производителя, през който потенциалните клиенти могат да купуват. Най – често използваният похват е, да се пусне тематичен блог за продукта, който се продава – например: продавате продукт за спиране на цигарите, пишете статии за отказване на цигарите и следва публикуване в директории за статии, социални буукмаркинг мрежи и оптимизация за търсачки. Така конверсията ( превръщането на посетителя в клиент в процент ) е най – голяма.

 

 

 

 

 

/ BG / RU / RO / ES /
/ NL / SI / AT / HU /
/ BE / IE / CH / SC /
/ EN / CZ / TR / IT /
/ FR / DE / PL / HR /
/ FI / DK / NO / SE /
/ MT / LV / LT / EU /
/ RS / GR / MK /